Pomembne so tri stvari:

1. Obe vozili morata imeti akumulator z enako nazivno napetostjo. Za običajno osebno vozilo je to 12 V. To pomeni, da akumulator osebnega vozila ne smemo polniti z akumulatorjem večjega tovornjaka, ki deluje na napetosti 24 V.

2. Predno začnemo oba akumulatorja povezovati s kabli, moramo vžgati motor vozila s polnim akumulatorjem in ta mora med procesom ves čas polnjenja delovati. Če ne delujočem avtomobilu motor ne bi tekel, bi obstajala možnost, da bi se ob priklopu klem na pokvarjen akumulator, izpraznil tudi delujoči akumulator.

Pri procesu polnjenja izklopimo čim več dodatnih porabnikov energije kot so luči, ogrevanje stekel ipd, da je vžig nedelujočega avtomobila čim bolj nemoten.

Postopek – pravilni vrstni red

1. Rdeča na nedelujočem avtomobilu +
2. Rdeča na delujočem avtu +
3. Črna na delujočem avtu –
4. Črna na neizoliran prevodnik na motorju ali karoseriji nedelujočega avtomobila (npr. vijak)

 

3. Ko motor na nedelujočem vozilu vžge, odstranimo kleme v pravilnem zaporedju

4. Ne ugašamo motorja vozila z izpraznjenim akumulatorjem, ker motor v teku polni akumulator.

Izpraznjeni akumulator se bo v določenem času napolnil. V primeru okvare alternatorja, ki je namenjen polnjenju akumulatorja, se izpraznjeni akumulator ne bo več napolnil. V tem primeru bo potrebno poklicati vlečno službo.

Akumulator se polni tako v prostem teku kot med vožnjo.

Imate težave z vžigom motorja pozimi, oglasite se pri nas.


Morda bi vas še zanimalo:

Pogosta vprašanja glede akumulatorja: Težave z vžigom avtomobila?
Akumulator – kaj je potrebno vedeti, da bo dobro služil

Ugodno: menjava pnevmatik že od 23,90 € za ALU in jeklena platiščaVeč »
+

Pin It on Pinterest