fbpx

Novi Audi A1 Sportback

S petimi vrati in brez dizelskega motorja

 

 

AUDI

Prostornejši, tehnološko naprednejši in še bolj prefinjen. Takšen je novi model Audi A1 2019.

2,0

Litrski motor s turbopomnilnikom

Quattro

Stalni 4-kolesni pogon

147kW

200 konjskih moči

Audi je prvič okusil svet lahkih avtomobilov leta 2010 s svojim prvim Audijem A1 Sportback. Letos se vrača z drugo generacijo prestižnih malčkov, ki so od svojega predhodnika prostornejši, tehnološko naprednejši in še bolj prefinjeni. Prav zaradi teh lastnosti pa so ljubitelji Audijev nekoliko zaskrbljeni glede kakovosti vožnje in notranjih materialov – za kar pa, kot do sedaj kaže, nimajo nobenega tehtnega razloga, novi motor naj bi bil namreč precej prepričljivejši od prejšnjega.

Menjava gum Ljubljana

V Avtocentru Avtostop imamo letne in zimske pnevmatike različnih proizvajalcev, znamk in dimenzij za vse vrste vozil.

Menjava gum cenik >>

Ugoden avtoservis Ljubljana

Za vašo varnost vam nudimo: zamenjavo olja, filtrov, zavornih ploščic, diskov in še marsikaj.

Avtoservis Avtostop >>

Avtomatska Avtopralnica Ljubljana

Poleg Bauhausa in BTC-ja najdaljša in najmodernejša avtomatska avtopralnica priznane blagovne znamke CHRIST v Sloveniji.

Avtomatska avtopralnica >>

»Vedno obstaja priložnost za nov dizajn in boljšo tehnologijo, s katerima je mogoče zavzeti ‘premium’ položaj na trgu«, so prepričani pri Audiju, ki se je v osmih letih od lansiranja svojega prvega A1 naučil kar nekaj pomembnih lekcij.”

Prvič, ugotovili so, da samo 20 % Audijevih kupcev zanima avto s tremi vrati, zaradi česar je novi model na voljo samo v petvratni različici Sportback.

Drugič, ugotovili so, da so se s prvim modelom preveč oddaljili od korporativnih smernic dizajna, zato so se z novim A1 približali elegantnejši obliki in bolj športno zaobljenemu sprednjemu delu.

Nenazadnje pa so pri Audiju spoznali, da njihov oddelek za inženiring ne more proizvesti dizelskih motorjev, ki bi bili v skladu z novo evropsko okoljsko zakonodajo. Zato novega Audija A1 v dizelski različici sploh ne bo v ponudbi.
Novi Audi se zanaša na 1,0-; 1,5- in 2,0-litrski bencinski pogon in zaenkrat na obzorju ni videti prihajajočih hibridnih ali električnih različic.

Prestižni A1 2019 prinaša kar nekaj pomembnih novosti in sprememb, tako na področju dizajna kot tehnologije in z njo povezanih izboljšav na področju vožnje, varnosti itd.

 

Dizajn

Novi A1 je od svojega predhodnika oblikovno zagotovo drznejši in agresivnejši, zaradi česar ne nagovarja le ženske publike, pač pa precej širši spekter kupcev. Novi model se vrača k originalnemu modelu Sport Quatro Rally: z belimi kolesi in režastim sprednjim delom. Pod pokrovom motorja so druga ob drugi postavljene tri ozke reže – v  spomin na Audijevo ikono iz leta 1984. Njegov sprednji del zaznamujejo LED žarometi v obliki bumeranga, zadek pa je od predhodnika bolj poudarjen.

Karoserija novega A1 je zasnovana iz toplotno obdelanega jekla. Njegova prednost je manjša masa in boljša vzvojna trdnost.

 

Dimenzije in notranjost

Notranjost A1 se ponaša s čistim dizajnom, prostornostjo in visokotehnološkimi detajli.

Novi A1 je prostornejši: po dimenzijah se precej približuje novemu modelu Volkswagna Pola. V preteklosti je bilo na račun velikosti zadnjih sedežev veliko pritožb, zato so ti v novem modelu A1 ─ skupaj z avtomobilom ─ pridobili na velikosti. Novi model je 56 mm daljši in v dolžino meri 4,03 m. Kljub temu, da se novi A1 zdi precej širši, kot njegov predhodnik, pa tako samo deluje zaradi precej nižje strehe (1,41 m), kot je bila prej (1,74 m).

Medosna razdalja v širini 2.394 mm pripomore predvsem k prostoru za noge v zadnjem delu, uvedba kompaktne zadnje osi s torzijskim nosilcem pa omogoča osnovnih 335 litrov prtljažnega prostora (kar je dodatnih 65 litrov) oziroma 1.090 litrov ob zloženih zadnjih sedežih.

 

Tehnologija

Osnovni model novega A1 je opremljen z večfunkcijskim volanom in digitalnim kombiniranim instrumentom z visokoločljivim 10,25-palčnim zaslonom.  Vmesniki za pametne telefone so preprosti za uporabo, združljivi z iOS in Androidom, z dvema povezavama za USB in možnostjo Audijevega pametnega telefona z induktivnim polnjenjem ter boljšim sprejemom. V serijski opremi je tudi radio MMI, najbogatejša različica informacijsko-zabavnega sistema, ki omogoča MMI navigacijo plus z 10,1-palčnim zaslonom.

Korak naprej na področju varnosti predstavlja serijski opozorilnik, ki vozniku pomaga, da ostaja na svojem pasu. Sistem se aktivira, ko hitrost vožnje preseže 65 km/h.
Serijski omejevalnik hitrosti preprečuje prekoračitev nastavljene hitrosti, Audi Pre Sense Front z radarskim senzorjem pa opozarja na kritično zmanjšanje razdalje med vozilom in objektom pred njim.

Parkirni sistem pri parkiranju (bočnem ali prečnem) samodejno vrti volan. Novost pri parkiranju pa je možnost parkiranja v smeri naprej.

Radarski tempomat s samodejnim menjalnikom deluje od 0 do 200 km/h, ročni pa od 30 do 200 km/h.

 

Motor

Ta prefinjeni malček ima vgrajen visokotehnološki 1,5-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom in močjo 110 kW ali 2,0-litrski turbo štirikolesni motor, ki zmore 147 kW – kot pri Volkswagnu Polo GTI. Novi  Audi A1 ima ročni ali samodejni sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko.

 

Vas zanimajo novosti s sveta avtomobilizma ali si želite prebrati še kakšen zanimiv članek?

* NOVO: Spletni nakup pnevmatik po NAJBOLJŠIH cenah *SPLETNA TRGOVINA >>